دوره 29 (1403)
دوره 28 (1402)
دوره 27 (1401)
دوره 26 (1400)
دوره 25 (1399)
دوره 24 (1398)
دوره 23 (1397)
دوره 22 (1396)
دوره 21 (1395)
دوره 20 (1394)
دوره 19 (1393)
دوره 18 (1392)
دوره 17 (1391)
دوره 16 (1390)
دوره 15 (1389)
دوره 14 (1389)
دوره 13 (1388)
دوره 12 (1387)
دوره 11 (1387)
دوره 10 (1387)
دوره 9 (1386)
دوره 8 (1385)
دوره 7 (1384)
دوره 6 (1383)
دوره 5 (1382)
دوره 4 (1381)
دوره 3 (1380)
دوره 2 (1379)
دوره 1 (1374)
کلیدواژهها = ساختار بازار
تعداد مقالات: 3
بررسی تاثیر متقابل عناصر ساختار بازار در زنجیره تامین شکر ایران
دوره 25، شماره 85 ، دی 1399، ، صفحه 117-136
چکیده
ساختار بازار صنعت قند و شکر در ایران بهدلیل تولید سهم بالای محصولات توسط معدودی از بنگاهها از شرایط بازار رقابتی فاصله گرفته که پیامد آن شکست بازار بهواسطه ناکارایی حاصل از انحصار، مورد انتظار است. از این رو، این سوال پیش میآید که چگونه میتوان سهم بنگاههایی با تولید پایین را افزایش داد و ارتباط بین کارایی بنگاهها ... بیشترساختار بازار در بخش بانکداری ایران: کاربرد الگوهای چندسطحی
دوره 17، شماره 50 ، فروردین 1391، ، صفحه 43-64
چکیده
این مقاله به بررسی وضعیت ساختار در بازار بانکی ایران با استفاده از تحلیل دادههای پانل نامتوازن (دوره 87-1376) میپردازد. بهمنظور مطالعه ساختار بازار، معیارهای مختلف سنجش تمرکز در بازار بهلحاظ نظری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت از شاخص U دیویس در رابطه با بخش بانکی ایران استفاده شد. نتایج مطالعه نشان داد که به تناسب گسترش خصوصیسازی ... بیشترعوامل تعیین کننده خاص صنعت انواع تجارت درون صنعت ایران
دوره 10، شماره 34 ، فروردین 1387، ، صفحه 31-55