پایداری در نظریه طراحی بازار براساس روش ارزش شپلی

جلال مولابیگی

دوره 24، شماره 79 ، تیر 1398، ، صفحه 143-176

https://doi.org/10.22054/ijer.2019.10890

چکیده
  یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی بازار، ویژگی ثبات و پایداری تخصیص‌هاست، ­زیرا تخصیص‌های ایجاد شده اگر پایدار نباشد، حتی اگر تشکیل شود نیز از هم فرو­می‌پاشد؛ ­به ­عبارتی، اگر عرضه‌کنندگان و تقاضاکنندگان با مکانیسمی به­ یکدیگر برسند، اما پایدار نباشند، امکان خارج شدن برخی عوامل از مکانیسم وجود دارد.­­ به ­همین دلیل، ...  بیشتر